Titulní stránka » Nabídka programu

Kurz moderního marketingu pro zemědělce, řemesníky a malé výrobce - 2. část (3. část bude 3. prosince)

Tato akce již proběhla.

Termín: 26. 11. 2018 od 15.00 do 18.00
Místo konání: Hostětín

Zemědělská sezóna pomalu končí a vy možná řešíte, jak dál. Vyrábíte, pěstujete, chováte - ale chtěli byste i více prodávat. Respektive získat za svoji kvalitní a poctivou práci více peněz. K tomu slouží moderní marketingové postupy - které se můžete naučit v našem třídílném docházkovém kurzu. Kurz je připraven především pro držitele regionální značky TBK a pro výrobce zapsané v katalogu www.vyrobkyzkraje.cz a pro tyto je zdarma.

Kurz moderního marketingu je určen právě vám, pokud:

  • začínáte nebo chcete začít s online marketingem (a využívat web, sociální sítě aj.)
  • chcete prodávat více - a zatím nevíte, jak na to
  • sice jste začali, ale zatím z nějakého důvodu nevidíte výsledky v podobě zvýšeného přílivu zákazníků.

Kurz lektoruje Jana Svobodová, specialistka na online marketing a autorka kurzu „Online marketing pro zemědělce“. Jana se soustředí na práci pro malé firmy s menším rozpočtem. Její přístup k marketingu je velmi praktický, zaměřený na cíl. Sama několik let úspěšně podniká a souběžně na Vyškovci vychovává čtyři děti. 

....................................
Online marketing je v dnešní době směr, který vám může pomoct do roka zdvojnásobit vaše zisky. Když víte, jak na něj a děláte konkrétní kroky.
My vám na kurzu představíme osvědčené postupy, které fungují. Jsou očesané od všech nepotřebných informací a jdou "k jádru věci". A jsou speciálně uzpůsobeny malopodnikatelům.

...................................

Kurz bude 3x 3-hodinový, velmi praktický, realizovaný formou přednášky s rozsáhlou diskusí a ukázkami konkrétních postupů a možností.
Bude probíhat v Centru Veronica Hostětín,

  • v pondělí 12.listopadu 2018
  • v pondělí 26. listopadu 2018
  • v pondělí 3. prosince, vždy od 15 do 18 hodin.

 

Témata:

1. „Web – páteř moderního marketingu“ (12. listopadu)

  • Proč vlastně mít web? Kolik to stojí? Kdo to udělá? Co všechno si musím připravit? A na co si dát pozor? Malá nápověda – dobře udělaný web generuje zakázky a následně zisk. Kromě teoretických informací si projdeme weby zúčastněných, společně budeme hledat chyby a navrhneme zlepšení. Weby je potřeba mít dobře udělané tak, aby po obsahové, technické i estetické stránce odpovídaly současným standardům (weby musí být responzivní, optimalizované, přehledné, bez chyb, s moderním designem a kvalitními fotografiemi, s aktivní statistikou). Jak to všechno nastavit? Zjistíte v této lekci.

2. „Úspěšný a levný marketingový tunel“ (26. listopadu)

  • Vysvětlíme si celou strukturu marketingového tunelu (sociální sítě, sběr e-mailových kontaktů, rozesílání newsletterů, SEO). Kdo vám s marketingem může pomoct – co jsou freelanceři, k čemu je využít, kolik jejich práce stojí a na co si při spolupráci dát pozor. Budeme se věnovat tvorbě magnetu na kontakty – každý si vybere takovou formu a strukturu, která mu vyhovuje a kterou bude moci velice jednoduše zpracovat. Cílem je také poznat, jakou formu propagace si vybrat a jak neplatit tam, kde to není potřeba.

3. „Když chcete během roku zdvojnásobit zisk“ (3. prosince)

  • Lekce pro cílevědomé lidi, kteří se opravdu chtějí ve svém podnikání posunout. Je to práce, chce to čas a také investice (malé). Pokud se opravdu budete marketingu věnovat, za rok uděláte obrovský pokrok. Od teorie k praxi – statistiky, publikační plán, Facebook a Instagram podrobně – nastavení placené reklamy. Podrobná strategie rozesílání newsletterů.

 

Co můžete od kurzu očekávat?

Jana Svobodová vám vybrala jen ty postupy, které opravdu fungují – nezahltí vás nepotřebnými informacemi. Postupy má vyzkoušené na řadě klientů, menších podnikatelů (i na sobě) a ví, že fungují. Jsou očesané od všeho nepotřebného a jdou „k jádru“ věci. Jana neumí věci okecávat – dá vám základní postup, který (když ho budete následovat), tak vás dovede ke zvýšenému počtu zákazníků a prodejů. To, co byste si museli pracně googlovat a zjišťovat, tak dostanete přehledně zpracované.
Výhodou osobního setkání na přednáškách je, že se můžete lektorky přímo zeptat na konkrétní věci, které vás zajímají, můžete si nechat vysvětlit, čemu zrovna nerozumíte. Na rozdíl od různých online kurzů, které jednak stojí v řádu tisíců korun a jednak jsou často neosobní.

 

Super, to mě zajímá - kde se můžu přihlásit?

Přihlašujte se na mailu tbk@tradicebk.cz

Věříme, že se s řadou z vás na kurzu setkáme a že vám kurz ve vašem podnikání pomůže.

.........................

Kurz je pořádán spolkem Tradice Bílých Karpat a jeho pořádání je podpořeno z Ministerstva zemědělství.

Kontaktní osoba

Mgr. Hana Machů

Zaujala vás tato akce?

Podělte se o ni s vašimi přáteli!