Svůj životopis a motivační dopis zašlete na adresu marie.krivakova@veronica.cz, a to nejpozději do 19.11.2023.
Osobní rozhovory proběhnou krátce po uplynutí této lhůty. Očekávaný nástup na pozici ihned případně dle domluvy.
Místo výkonu práce:
Centrum Veronica Hostětín 86, 687 71, lze částečně i home office
Náplň práce:
fakturace odběratelům
zpracování a zaúčtování dodavatelských faktur
vedení pokladny - zpracovávání příjmových a výdajových pokladních dokladů, cestovních příkazů, paragonů,
účtování skladu drobného zboží (příjem,výdej) - organizace má malou prodejnu v Centru Veronica Hostětín a kavárnu Fér kaffé Veronica ve Slavičíně
vedení personální a mzdové agendy (HPP, DPP),
příprava podkladů k dani z přidané hodnoty a kontrola dokladů
zpracování finančních podkladů pro vyúčtování dotací
zpracování podkladů pro finanční analýzy
sledování cashflow
závěrka
Požadujeme:
SŠ vzdělání ekonomického zaměření
znalost podvojného účetnictví
uživatelská znalost práce s PC (excel, word, internet)
znalost účetního programu Pohoda výhodou
praxi v oboru
zkušenosti z neziskového sektoru výhodou
samostatnost, proaktivnost a zodpovědnost
chuť se učit novým věcem
znalost AJ výhodou
Nabízíme vám:
práci, která má smysl v rozsahu cca 0,75 až 1 úvazku
hrubou mzdu 28 - 32 tis. Kč při přepočtu na plný úvazek a v závislosti na množství pracovních zkušeností a specifických znalostí
HPP (vhodné ale i pro OSVČ)
možnost podílet se na strategii organizace
možnost dalšího vzdělávání
možnost profesního růstu (finanční manažer)
značnou svobodu rozhodování o časové organizaci Vaší práce a možnost práce z domova
Pracoviště v Hostětíně
5 týdnů dovolené
integrační podporu zaměstnanců
Odpovědí na tento inzerát souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle zásad GDPR EIV. Vaše osobní údaje budou uchovávány po dobu 1 roku od konání výběrového řízení pro případné informování o jiném výběrovém řízení na obdobnou pozici, případně do doby odvolání souhlasu.
https://hostetin.veronica.cz/, https://www.veronica.cz/