Pracovní pozice: Samostatný administrativně-provozní pracovník/pracovnice
Svůj životopis a motivační dopis zašlete na adresu marie.krivakova@veronica.cz, a to nejpozději do 19.11.2023.
Osobní rozhovory proběhnou krátce po uplynutí této lhůty. Očekávaný nástup na pozici po domluvě, ideálně ihned.
Místo výkonu práce:
Centrum Veronica Hostětín 86, 687 71 (částečně lze home office)
Pracovní náplň:
vyřizování objednávek ubytování a akcí
sledování zásob a objednávání výrobků a služeb
komunikace se zákazníky i dodavateli
komunikace s ostatními úseky organizace (kuchyně, penzion, programy)
příprava a evidence smluv
komunikace s účetní - příprava podkladů
recepce, prodej na recepci
vyplňování výkazů a evidencí (obsazenost, akce, kontakty)
nákup zboží
dohled nad opravami a údržbou domu
příp. evidence dárců nebo vyřizování objednávek z e-shopu
Požadujeme:
SŠ vzdělání (ekonomické nebo provozní zaměření výhodou)
uživatelská znalost práce s PC (excel, word, internet)
znalost účetního programu Pohoda výhodou
praxe v oboru výhodou
schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
zkušenosti z neziskového sektoru výhodou
samostatnost, proaktivnost a zodpovědnost
chuť se učit novým věcem
znalost cizího jazyka výhodou
Nabízíme vám:
práci, která má smysl v rozsahu cca 0,75 až 1 úvazku
hrubou mzdu 25 - 28 tis. Kč při přepočtu na plný úvazek a v závislosti na množství pracovních zkušeností a specifických znalostí
HPP
možnost podílet se na strategii organizace
možnost dalšího vzdělávání
možnost profesního růstu
značnou svobodu rozhodování o časové organizaci Vaší práce
5 týdnů dovolené
integrační podporu zaměstnanců
Odpovědí na tento inzerát souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle zásad GDPR EIV. Vaše osobní údaje budou uchovávány po dobu 1 roku od konání výběrového řízení pro případné informování o jiném výběrovém řízení na obdobnou pozici, případně do doby odvolání souhlasu.
https://hostetin.veronica.cz/, https://www.veronica.cz/