Domů

Hledáme ÚČETNÍ - pozice je již obsazená, nepište

pozice je již obsazená, nepište

Baví tě práce s čísly? Rozplýváš se nad tabulkami? Rád/a připravuješ výkazy a podklady? 

 

Úkolem účetní/ho bude:

  • fakturace odběratelům

  • zpracování a zaúčtování dodavatelských faktur

  • vedení pokladny - zpracovávání příjmových a výdajových pokladních dokladů, cestovních příkazů, paragonů,

  • účtování skladu knih, drobného zboží (příjem,výdej) - organizace má malou prodejnu v Centru Veronica Hostětín a kavárnu Fér kaffé Veronica ve Slavičíně

  • vedení personální a mzdové agendy (HPP, DPP),

  • příprava podkladů k dani z přidané hodnoty a kontrola dokladů

  • zpracování finančních podkladů pro vyúčtování dotací a finanční analýzy

  • sledování cashflow

  • závěrka

 

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání ekonomického zaměření

  • znalost podvojného účetnictví

  • uživatelská znalost práce s PC (exel, word, internet)

  • znalost účetního programu Pohoda výhodou

  • praxi v oboru 

  • zkušenosti z neziskového sektoru výhodou

  • samostatnost, proaktivnost a zodpovědnost

  • chuť se učit novým věcem

  • znalost AJ, NJ výhodou

 

Nabízíme vám:

  • práci, která má smysl v rozsahu cca 0,75 až 1 úvazku  

  • hrubou mzdu 25 - 30 tis. Kč při přepočtu na plný úvazek a v závislosti na množství pracovních zkušeností a specifických znalostí 

  • HPP (vhodné ale i pro OSVČ)

  • možnost podílet se na strategii organizace

  • možnost dalšího vzdělávání

  • možnost profesního růstu (finanční manažer)

  • značnou svobodu rozhodování o časové organizaci Vaší práce a možnost práce z domova

  • Pracoviště v Hostětíně nebo v Brně

  • 5 týdnů dovolené

  • integrační podporu zaměstnanců

 

Zájemkyně a zájemci o tuto pozici mohou poslat svůj životopis a motivační dopis na adresu marie.krivakova@veronica.cz, a to nejpozději do 1. 5. 2022. Osobní rozhovory proběhnou krátce po uplynutí této lhůty. Očekávaný nástup na pozici po domluvě, ideálně květen/červen 2022.

Odpovědí na tento inzerát souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle zásad GDPR EIV. Vaše osobní údaje budou uchovávány po dobu 1 roku od konání výběrového řízení pro případné informování o jiném výběrovém řízení na obdobnou pozici, případně do doby odvolání souhlasu.